Een geschikt kerstpakket uitzoeken is ieder jaar een grote uitdaging, het moet weer origineel en een stapje hoger zijn dan vorige jaren. Bovendien moet elke werknemer er tevreden mee zijn, wij kunnen ons zo voorstellen dat dit een hele klus is. Met een food kerstpakket van Kerstpakket Webshop zit je echter altijd goed. De food kerstpakketten zijn voor het grootste gedeelte gevuld met allerlei lekkere etenswaren die goed passen bij de koude periode van Kerstmis, denk hierbij aan chocolademelk, borrelnootjes en wijn. Naast de etenswaren bevatten enkele food kerstpakketten een klein extraatje waar het eten uit de pakketten op geserveerd of in gemaakt kan worden. Voorbeelden van deze non-food artikelen zijn snijplanken, kleine manden en een tosti-ijzer. Met de food kerstpakketten van Kerstpakket Webshop geef jij jouw werknemers ,naast een feestelijke eetmaal, ook nog een decoraties en praktische artikelen om de eettafel mee op te leuke en Kerstmis compleet te maken.
Nadat de keuze is gevallen op het geven van een food kerstpakket is het tijd om te bepalen wat voor soort eten er in het kerstpakket moet komen. Kerstpakket Webshop biedt verschillende categorieën aan, enkele voorbeelden zijn chocolade, vlees en zonder alcohol. Om te bepalen welk soort voedsel geschikt is voor in het kerstpakket is het een goed idee om te kijken naar de samenstelling van jouw medewerkers en wat de voorkeuren zijn. Is het personeelsbestand bijvoorbeeld overwegend gelovig? Dan is een kerstpakket inclusief alcohol of varkensvlees geen goed idee, een deel van de ontvangers kan deze producten dan niet gebruiken en dat is natuurlijk zonde. Weet jij dat een van jouw collega's heftig allergisch is voor bijvoorbeeld melk of noten? Probeer dan een kerstpakket te vinden zonder deze producten, of kies speciaal voor hem/haar een ander kerstpakket. Bij de keuze over wat voor soort producten er in de food kerstpakketten komen komt dus een hoop kennis over jouw werknemers kijken. Wij raden zeker aan om voorafgaand het bestellen van een food kerstpakket een klein onderzoek te houden onder jouw werknemers om achter deze voorkeuren te komen.